Gdzie najlepiej wynająć biuro?

Gdzie najlepiej wynająć biuro?

W ostatnim czasie można zauważyć trend pracy zdalnej. Choć wydawać by się mogło, że zostanie z nami na dobre, wcale tak nie jest. Wiele firm zrezygnowało z wynajmu powierzchni biurowej w okresie szalejącej pandemii Covid-19, teraz gdy sytuacja nieco się uspokoiła, planuje powrót do pracy w systemie stacjonarnym. Nie w każdej branży praca zdalna się sprawdziła i wielu pracodawców, chce mieć pełną kontrolę nad swoimi pracownikami. Gdzie najlepiej wynająć biuro? Podpowiadamy!

Biuro do wynajęcia w północnej części kraju

Czym się różnią biuro w północnej części od tych zlokalizowanych, chociażby w centralnej? Przede wszystkim możemy liczyć na dużo niższe ceny za metr kwadratowy. Wiele firm wciąż szuka oszczędności, a to jest jeden ze skutecznych sposobów. Przez pracę zdalną, wiele powierzchni stoi pustych, dlatego mamy duży wybór. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się biura do wynajęcia Szczecin. To piękne miasto w malowniczej okolicy, do którego przyjeżdża coraz więcej młodych ludzi. Jest tanie, ładne i łatwo znaleźć tu pracę. Czy potrzebujemy czegoś więcej?

Dla kogo biura w dużych miastach?

Największą popularnością wciąż cieszą się biurowce w dużych miastach takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań. Dlaczego tak się dzieje, skoro wynajem powierzchni biurowej za metr kwadratowy jest często trzykrotnie wyższy, niż w mniejszych miastach? W miejscowościach, w których znajdują się dobre uczelnie, znajdziemy bardzo dobrych pracowników, niemal z każdej branży. Dla wielu przedsiębiorców to priorytet. Polskie uczelnie cieszą się popularnością na całym świecie i wiele zagranicznych firm, właśnie tutaj postanawia otworzyć filie swoich firm. Polska jest wciąż dość tanim krajem do życia, a więc można również oszczędzić na wypłatach. Ten sam pracownik powiedzmy w Anglii, czy Francji, może sobie zażyczyć nawet dwa razy większą stawkę.

Czym kierować się przy wyborze lokalizacji biura?

Wybór biura nie powinien być przypadkowy. Od jego lokalizacji będzie zależało to, jakich specjalistów zatrudnimy. Chociaż małe miasta wydają się być atrakcyjne, nie zawsze znajdziemy tam odpowiednich pracowników i nie każdy zdecyduje się na relokację. Znowu wynajmując powierzchnię biurową w dużym mieście, musimy liczyć się z kosztami. Czasami nawet lokalizacja w odległej dzielnicy i słaby dojazd, mogą sprawić, że nasza firma straci na atrakcyjności.

Spodobał Ci się powyższy artykuł? Koniecznie zajrzyj na nasz portal i bądź na bieżąco!